Eurovision Song Contest

Det här är ett av mina favorit program. Eller det var. Jag älskar att sitta med syrran och störa mig på de olika som är med och vad de är bra och dåliga på osv. Vi har jättekul. Men vad i hela friden har de gjort flera deltävlingar här med för? Varför? Och den mest relevanta frågan, varför lägger de programmet samtidigt som Desperate Houswives? Vill SVT inte ha tittare eller?

En annan sak som slog mig. De som har bra låtar kan inte sjunga. Men de som har bra röst har världens sämsta låtar istället. Eller ett enormt störande scenspråk. Ja, man kan väl inte vara bäst på allt...

Update: Det är någon i rutan nu som ser ut som en gammal Alex Schulman. Med kass klädstil, men alla gamla har ju dålig stil. Oftast. I alla fall. Om du undrar hur Alex skulle se när han var gammal, slå på tv:n

Kommentarer
Postat av: sabina

tror mest det var en slump att Desperate Houswives var samtidigt (de senaste året har första deltävlingen varit på tisdagar).

2009-05-13 @ 11:12:50
URL: http://chahina.devote.se
Postat av: pelle

det kanske VAR alex schulman? för när jag kollade sist så sög hans klädstil ;D hehe

2009-05-13 @ 19:55:24
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0