Facebook

Hellu!

Jag har spenderat två dagar till att lära mig facebook. Går dåligt. Förstår fortfarande inte poängen riktigt... kommer väl. Hade det inte varit för att min miljökurs "krävde" (vi ska starta ett nätverk-??- för våra miljöprojekt där, alla utom jag hade facebook, så det var bara att gå med) att facebook skulle ingå, då jäklar hade jag kastat den där sidan till någonstans där solen ALDRIG mer kommer skina, men är varmt hela tiden ändå...

Jaja, har skola nu, alla kurser håller på att avslutas så det känns ovärt att gå till skolan, skulle gärna vara hemma och vila lite. Men första lektionen är ju såklart något som man måste ha för att klara av att bli godkänd på nästa (och sista) provet på! Nu har jag bråttom. Igen. Som vanligt. Syns senare om inte Facebook eller tristessen tar död på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0