Helgen i huvudstaden

Hejsan hoppsan!
Har ju passat mina kära små kusiner i huvudstaden i helgen. Faster och Farbror skulle parta. Så vi (syrran och mina stora kusiner) lovade att hämta dem. Så vi satt uppe till tre och kollade på film. Först var det Askungen 2 (barnen var vakna) det var sorgligt att de förstört en av mina favvofilmer sen jag var liten. Men sen Phantom of the Opera och Twilight. Båda var ju super bra! Och vilka skådisar i Twilight, de var så duktiga, typ verkligt. Det finns alltså hopp för Hollywood! 
                                                                                        här hittade jag bilden
Eftersom de av oss som fortfarande var vakna var överens om hur snygg Rob Pattinson är i Edward rollen så kollade vi in extra materialet. Då kommer Faster, Farbror och VD:n (farbrors kompis) lite påverkade. VD:n vill moona för oss, min faster säger att det får han inte för vi är ju hennes brorsbarn. Då vill Farbror dansa och sjunga för oss. Men det hjälper herr fylla honom att glömma på två sekunder. Så istället går han in och pratar (skriker) till hon (kusin vitamin) som skulle ha kört och hämta dem att "han är hemma nu, så du kan sova". Och genom hela det här höll systeryster och Nacksvingarn och jag på att dö av skratt. Min farbror kunde knappt gå rakt.

Dagen efter vaknade tvååringen klockan åtta, gissa om jag är död?

Kommentarer
Postat av: pelle

jag diggar baseballscenen som fan i Twilight - den är cool!

2009-05-10 @ 22:43:00
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Lindzon

Älskar Twilight!

2009-05-10 @ 22:44:54
URL: http://lindzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0