Precis Min Stil

Ha ha ha. Compeed skavsårsplåster gör reklam om en stackarsstackars kvinna som får skavsår hela tiden. Ja vem får inte det om man har skor med klack lika lång som handen (med pekfingret och allt!!) ?????

så mitt råd till alla kvinnor och pojkar med klackskor. Skavsår? Ja, skaffa riktiga skor! Sånna som gör fossingarna glada. Jag vet hur mycket bättre livet är med bra skor. Till exempel så är det en idiot som går omkring i ballerinaskor som knappt har sula och "lufthål" när det regnar plus går i vattenpölar. Tragisk brud det där!!

(snälla jag, börja ha skor utan hål i när jag ska gå till skolan och det spöregnar och måste gå i gräset eller vattenpölar.)


Kommentarer
Postat av: pelle

haha, jag tänkte på det också. skavsår - jävla i-landsproblem. till råga på allt så spelar hon en designer också. eller? lite jävla skavsår ska hon väl klara av.

2009-05-28 @ 21:41:02
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat! (TÄVLING JUST NU!)

Sv: Hej och tack för din kommentar! Tänkte tipsa om det imorgon ;)



Skavsår är inte kul. Ballerinor gillar inte jag heller, för jag är så kort och de är inte bekväma..Haha..

2009-05-30 @ 13:59:56
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0