Todelooo

Hellu!

Har varit i skolan. Heja mig! Och jag har haft avslutning och utvärdering av två kurser. Hade hellre varit hemma och städat iordning lägenheten. Ska hem till da family i helgen. Mysigt. Eftersom alla tydligen ska bort, varje kväll. Ska påminna om det när de säger "Men kom hem då, vi umgås ju aldrig" eller "Men det är så mysigt när du är hemma" Jaha, så det sista är för att de inte ska behöva komma hem till ett tomt hus?

Tur för dem att vi har en hund. Annars skulle jag i ren protest stannat här. Men hunden stannar i alla fall hemma med mig och umgås^^

Kommentarer
Postat av: petronella wadle

Det är riktigt bra med hundar!



Sv, jag brukar också lägga bort dem hemma, men värre att tappa dem utomhus tycker jag, skönt att problemet är löst!

2009-05-29 @ 17:02:16
URL: http://wanella.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0