Fredag

Godmorgon! Kan jag säga för första gången på länge, brukar inte vakna tillräckligt tidigt för att hinna in här på morgonen..

Nåväl. Idag ska jag promenera till skolan och befinna mig där. Kan förresten fortfarande gå rakt, trots svinisvaccinet, så det kommer inte ta så lång tid att gå dit. Sen måste jag göra en matlåda till imorgon. Vi ska spela teater hela dagen. Jag är nervös inför det. Jag lovar att jag kommer klanta till det och behöva göra om skiten femtielva gånger så jag inte hinner sova..

Men, godmorgon som sagt!

Kommentarer
Postat av: ansepanse

SV: tyvärr är det inte stearin - jag påpekade värdinnan att parafin inte är miljövänligt och hon sa att det visste hon inte om

vad gör egentligen parafin mot naturen

2009-11-27 @ 11:24:10
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Gun

Hahaha! Du utgår från att det ska gå dåligt! Då gör det nog det också;D



Sv: Det var en överväldigande overklig känsla att stå på muren. Fantastiskt var det:)

2009-11-27 @ 12:02:42
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: sara - Glitterögon

Åh så ni spelar också teater på din skola?! Det är ungefär det enda vi gör på lärarprogrammet känns det som. Ska hoppa av fortare än kvickt och återgå till mina gamla socialpsykologiska studier. Är ingen skådespelerska och vill inte vara!



Tur du kan gå rakt efter svinisvaccinet.

2009-11-27 @ 12:22:41
URL: http://glitterogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0