Hitta era nya favoritbloggar?

Sitter här och firar advent på mitt eget vis, mandariner i massor, en chokladask och senare mat + julmust. Satt och klickade runt på bloggar. Och vad hittar jag? Jo att jag, lilla jag, har fått en award (betyder pris, ett utländskt ord).

Av Ansepanse! Tackar, gillar din blogg också^^ Den är så kinesiskt vis!

Jag fattar inte riktigt hur det funkar. Men jag tänker välja tre bloggar. Det är bara några av mina favoriter, jag har så många fler^^

Fröken Einstein, för att hon vågar berätta så mycket om sig själv, och ifrågasätter samhällets utveckling!
 
Egoinas mamma,
för att hon vågar ifrågasätta hur våra värderingar ändras, hur vi firar våra högtider och framförallt för detta. Jag beundrar denna kvinna!

ViktoriaE, för att hon engagerar sig så mycket i ungas välmående.

Kommentarer
Postat av: Gun

Grattis till awarden, den är du värd:)

2009-11-29 @ 18:41:18
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bra val! =)

2009-11-30 @ 10:37:35
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0