Apropå ingenting alls!

Usch. Fick blodsockerfall idag på svenskan, tack och lov hade jag mörkchoklad i väskan. (det här är en enorm parentes, har ingen direkt poäng) Sist jag fick sånt där äckel fall så stod jag i en skidlift med systeryster. Skit äckligt. Jag hörde att hon pratade, men jag kunde inte höra vad hon sa. Sen blev det helt dimmigt och mina sjuttio kilo började kännas som sjuttio ton. Jag fick ur mig något om att jag inte mådde så bra till systeryster, hon blev orolig och undrade om hon kunde hjälpa mig. Svarade inte. Åkte och sjönk ihop i en hög på ett sånt där picnicbord. Det var snöstorm, så mina föräldrar undrade (lite irriterat) varför vi stannade. Systeryster började förklara. Sen spydde jag.

Min hypokondriker föräldrar blev direkt oroliga. Pappa undrade vad han skulle göra, jag sa att jag ville ha en frukt (inte första gången med blodsockerfall) och han svischade ner i snöstormen. Systeryster och jag satt på bänken, medan mamma pratade om något, ifall jag ville åka hem. (vi hade åkt  två timmar dit, och hunnit med tre galna nedfarter innan, så NEJ)

Sen åkte jag själv ner. De hade ingen frukt på det där stället (seriöst??? här får man för att man är nyttig) så jag fick en kexchoklad. MUMS! (nu kommer poängen snart)

Idag handla svensklektionen om att jag skulle föra in tabeller och diagram i excell. Kanske fick jag inte blodsockerfall, utan en allergisk reaktion?? Och, ifall jag slutar uppdatera så har jag mördat han/hon som gjorde excell så jäkla komplicerat!

Kommentarer
Postat av: petronella

Underskatta inte choklad, det kan rädda dagen! excell är värdelöst komplicerat..! jag tror stark på den allergiska reaktionen!

2009-09-08 @ 15:41:25
URL: http://wanella.blogg.se/
Postat av: Gun

Men fy vad läskigt! Förstår om dina föräldrar blir oroliga.

Helt klart är du allergisk mot excel! (inte för att jag vet vad det är men det låter komplicerat);D

2009-09-08 @ 16:18:25
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

HAHA! Jag är självlärd på exel, men jag kan bara det mest nödvändiga. Det är som bra är att jag då sakta men säkert lär mig lite mer och mer efter hand utan att det känns jobbigt.

2009-09-08 @ 16:22:27
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Usch, vad läskigt! Du måste ta hand om dig, vännen, blir orolig härborta.. Inget mer excel, hör du det! ;)

2009-09-08 @ 16:54:55
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: ansepanse

I know - är själv typ 1-diabetiker det som fungerar fortast är druvsocker

2009-09-08 @ 17:48:47
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag satsar på allergisk reaktion. ;)



SV: Jag vet inte, det är läskigt bara på något sätt. Är ju van vid att skriva precis som jag vill och att inte lämna ut mig mer än jag precis känner för. Att svara på frågor är lite mer personligt. Usch nej, det blev än jättejobbig förklaring, men i alla fall. Tror jag skippar det.

2009-09-08 @ 21:18:44
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0