Det rullar på..

Hemma. Mår lite bättre. Har haft elevråd. Vi var fyra stycken där, inklusive den läraransvariga. Vart är alla andra??? Ingen vet.

Jag och tigern gjorde en avstickare på ICA och där köpte jag lite grejer som ska göra mig mer frisk. HATAR att vara sjuk. Nässpray och sånt håller inte i längden..Var hos honom ett tag. Åt en kaka (han hade läxa, och man måste hjälpa sina vänner med saker..konditiori hette lektionen) med ett konstigt namn, såg konstiga ut men smakade riktigt bra! Sen tog vi mat to go -från elevhemmets grillkväll, blåste supermycket och tigern skulle göra något med militären..Enchiladas..Jag ska sova..äta choklad och plugga. 

See yah! 

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad jobbigt att vara sjuk!

Sv: Tack för din kommentar, bra att du tog upp den aspekten. Du är en smart tjej!:)

2009-09-02 @ 17:43:46
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Krya på dig! I övrigt låter det som att du har det gott.. :)

2009-09-02 @ 18:05:40
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0