Helgonförklarad?

Det här inlägget är tillägnat Miqa!

Jag är på bättre humör nu, fick världens gulligaste brev på posten från the Miqa herself och en söt liten väska (?) Tänkte lägga mina ringar där, är så himlans svårt att veta var de är. Men jag uppskattade verkligen den gulliga lilla lappen, tackar!

När vi ändå är inne på favvobloggarn så har hon lämnat en väldigt intressant grej till min tävling! Jag tycker ni ska läsa det HÄR och sen när ni fått lite inspiration från henne kan ni delta själva!

Det betyder mycket för mig och mamma natur att ni bryr er^^

Kommentarer
Postat av: pelle

hahah, jag kom på mig själv att skratta då jag inte hittade något att kommentera här. Det är inget illa menat, verkligen inte - det är snarare jag som är trött.



Så ja, jag lämnar kommentaren såhär och önskar dig en fin måndag natt. ;P

2009-09-28 @ 22:43:03
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Sötis, jag är glad att jag kunde göra det för dig. Du är VERKLIGEN värd det! Jag tror att det är en liten väska, visst ser det ut som det iaf?



Ta hand om dig, min inspirationskälla!



Kram <3

2009-09-29 @ 15:14:59
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0