Mitt liv

För FRIDAS skull, så här ser livet ut i Hällefors.

Jag vaknar (oftast försent). halvspringer med alla mina prylar till skolan. Jag har ingen nyckel till mitt skåp (jag tappar bort saker ibland, jämt, ofta) så alla böcker jag behöver för dagen ligger i min famn. Därför tar jag sällan med mig datorn till skolan. Den är tung! I skolan halvsover jag till första rasten, då äter jag frukost, sen går jag in i en halvsovande bubbla igen. Lunch, i skolans matsal, där har de äcklig mat och så hög volym att man inte kan prata med varandra.

Efter skolan har jag troligen något möte rörande elevrådet. Jag sitter som "ordförande" i tre av kommitéerna. Så luciashowen, matrådet och själva styrelsen tar upp en del av min tid. Sen har jag teater också. Förutom det brukar jag hänga hos tiger, eller hos fru tiger (hans flickvän) eller hos militären, eller systeryster. Alla boendes på elevhemmet. Men allt som oftast pluggar jag.

Hade det funnits McDonalds här hade jag varit stammis. Men i lilla Hällefors finns det bara pizzerior. Den bästa är en bit bort, så sällan det med.

Så här ser livet utanför Malmö alltså ut;)
Jag måste börja göra roligare saker..hmm, vad??

Kommentarer
Postat av: Michaela

SV: Tack vad söt du är :)



haha jag är också alltid sent ute, men om jag är tidigt ute så blir jag alltid stressad för jag tänker på alla andra saker som jag hade hunnit göra med tiden istället för att t.ex. vänta på en buss :P



KRAM

2009-09-13 @ 11:15:29
URL: http://citytjejen.blogg.se/
Postat av: ansepanse

SV: javisst ser de mysiga ut

så ser nog livet ut för många - stressa hit och dit halvsovande

2009-09-13 @ 11:22:16
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0