Nåväl...

hellu!

Ska snart till skolan, vi har sovmorgon idag. Så jag har sovit sött^^

Ska snart kila till skolan. Är inte riktigt på humör. Men man kan ju inte vara det jämt heller..Första grejen på dagens schema är att ha matrådet. Hoppas det kommer folk, blir så jobbigt när det BARA är jag som drar i saker. Brukar egentligen inte bry mig, men idag, då känns det så.

Idag ska jag hem också. För jag ska på körlektion i Lindesberg så jag har ingen möjlighet att komma tillbaka hit. Nåväl, då har jag tid att läsa lite körkortsteori och läsa Lord of the flies (ska of vara där?). Ska läsa tre kapitel till på fredag. Såå..ja, så kan det vara. Har lite samtal jag måste ringa också.

Nu ska jag klä på mig och så. För att bloggen inte ska dö ikväll, så kommer jag hitta på något snart^^

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt med sovmorgon :)

2009-09-09 @ 10:22:37
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: ansepanse

ha en bra dag och lycka till med körlektionen

2009-09-09 @ 10:43:10
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0