Tonårspojkar->Hulken

Jag gick och la mig vid ett igår, tänkte mig en myspysarnatt med me, myself and I.

klockan kvart över två ringer porttelefonen som FAN. Jag kvicknar till efter en och en halv minut av det jäkla tjutandet. Tänker att det ger sig. Efter ytterliggare en och en halv minut inser jag att det kan vara rumskompisen som glömt nycklarna (man känner andra genom sig själv..) det var det inte. En som jag känner på elevhemmet, som är rätt nära med rumskompisen, var det. Hon hade nämligen hans nycklar.

Han stod och knackade på hennes dörr, jag försökte säga att hon nog inte var hemma. Inget han ville ta in. Så jag struntade i honom, och gick och la mig. Två minuter senare insåg han att jag hade nog haft rätt. Han knackar på min dörr, "fårjagsovahär?". Som den goda medmänniskan man är tjugo över två, så ja. Han började berätta massa saker. Ibland handlade det om festen. Sen snackade han relationer. Jag började misstänka att min vän var lite på lyset.

Vi skulle sova. "fårjaghållaomdig" Jag håller på att dö av trötthet, så visst. Du får rita i mitt ansikte, bara jag får sova. Han fortsatte prata. Han sa mycket dumma saker, så ibland skrattade jag "jagblottarminsjälochduskrattar" efter att han berättat om festen. Jag håller in bubblan av skratt. Tillslut slutar han prata. Och äntligen får jag sova!!! Nej, kanske inte riktigt, I ca en och en halv timme känns det som om HULKEN ligger bredvid mig. Det låter som om någon krossar hela jäkla Asien. Det börjar bli varmt, jag kryper närmre kanten, för att det ska bli behagligare temperatur. Han följer efter. Snart är halva Drama bredvid sängen GREAT!!

Fulla pojkar tungt. Till och med när de kickar ner kompisen på golvet. Jag fick lov att sparka på hans smalben ett tag, han låg så jakla nära, så jag var intryckt mot garderobsväggen och kunde inte använda händerna att slåss med. Min röst hördes inte över snarkningarna. Men efter ett tags sparkande fattade pojken vitsen.

Två gånger vaknade han. Han ville hålla mig i handen de gångerna. Jag vaknade då, och de FYRA gånger han råkade slå mig i huvudet och de fem gånger mina ben blev nerknuffade till golvet.

Min kära hulken minns inte ett skit, och bad lite om ursäkt. Jag skrattade, lite rolig var han allt. Biverkningen är att mina lakan stinker sprit och svett.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hehe kul historia ;-) I alla fall att läsa!

2009-09-13 @ 16:24:16
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2009-09-13 @ 16:50:38
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: Pia

Hahaha.. många uppvaknanden där!! ;o)

Sv: Mannen under trappan börjar 21.15, så bänka dig!!

Kram!

2009-09-13 @ 16:57:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: ansepanse

usch vilken natt, jag hade inte viljat vara där inte

2009-09-13 @ 19:42:00
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Gun

Trevlig natt du fick:)

2009-09-13 @ 22:57:36
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0