Veckans visaste blogg

Hej alla!

Nu är det ny vecka och det innebär en ny veckas blogg som jag tänker inspireras av och som ni kanske också får något ut av.

Den här bloggen har jag valt därför att jag känner att den verkligen fyller en funktion i bloggvärlden. Det är lite svar på kurator, fast nu kan ju alla av oss hjälpa till med våra egna erfarenheter och vår kunskap. Jag pratar självklart om Livsvishet skriven av the one and only, egoinasmamma. Hon gör ett väldigt bra jobb.

Jag gillar verkligen idén att man skriver sin fråga, hon säger sitt, sen lägger du och jag till mitt. Då får man flera olika perspektiv och då är det oftast mycket lättare att bilda sig en egenuppfattning (för personen med det faktiska problemet) om man har flera perspektiv att använda sig av. Helt klart värt ett besök!!


Kommentarer
Postat av: metti

verkar vara en bra blogg..livsvishet.

kram metti

2009-09-02 @ 22:05:02
URL: http://mariettesvensson.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Så roligt! Vad glad jag blev nu! Dina ord värmer och precis som du skriver är det en blogg där det är meningen att alla skall hjälpa till och det har fungerat, men självklart hoppas jag på att så många som möjligt "lägger sig i". Jag gillar själv att få mångas uttalanden när jag har en speciell fråga och de som skriver vad de tycker i bloggen blir aldrig ifrågasatta för den åsikt de har, om det inte skulle vara direkt faktafel förstås, men det har inte skett än.



Tack jättemycket, sån uppmärksamhet som detta värmer verkligen! :D

2009-09-03 @ 05:48:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

En helt underbar blogg, bra val! :D

2009-09-03 @ 07:27:23
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0